وقوع سیل و بارش شدید در مشهد روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت خسارات سنگینی بر جای گذاشت، خودروها را با خود برد و مغازه‌ها را دچار آب‌گرفتگی کرد. خبرگزاریهای حکومتی از جانباختن دو شهروند خبر دادند.
جانباختگان یک خانم و آقا با حدود سنی ۵۰سال هستند که پیکرشان توسط غواصان آتش‌نشانی از درون خودرو غرق شده در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج شد. تقاطع‌های دارای زیرگذر در مشهد مسدود شد
رئیس پلیس راهور رژیم در خراسان رضوی گفت: ‌در پی بارندگی شدید امروز تقاطع های دارای زیرگذر از جمله «جهاد، جمهوری و استقلال» مشهد دچار آب افتادگی شده و اکنون مسدود هستند.
ترافیک سنگین نیز در نقاط مختلف شهر مشهد بر اثر بارندگی وجود دارد‌، از شهروندان می‌خواهیم ‌تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
فرماندار رژیم در مشهد گفته است: مردم به هیچ عنوان وارد شهر مشهد نشوند و ماشین‌های خود را بیرون نیاورند تا ما بتوانیم ترافیک داخل شهر را کنترل کنیم و همچنین گل و لای و رسوبات را جمع آوری کنیم.
درپی بارش باران در کلان‌شهر مشهد که از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت آغاز شد، سیلابها در معابر شهر براه افتاده و حرکت اتومبیلها را متوقف کرده است.
حکومت تبهکار آخوندها که شهر و مردم مشهد را بی‌دفاع گذشته، اعلام کرد مردم از تردد در سطح شهر مشهد و شهرستانهای درگیر بارندگی و آبگرفتگی اجتناب کنند.
رسانه‌های رژیم از قطعی برق و محبوسی شهروندان در آسانسور و حوادث دیگر که به‌دنبال سیل رخ داده است خبر دادند.
مشهد - سیل در مشهد با خود خودروها را برد - چهارشنبه  ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
مشهد - شنای خودروها در خیابان‌های سیدی و نماز - چهارشنبه  ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
مشهد - وقوع سیل شدید در شهر - چهارشنبه  ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
مشهد - خسارات سنگین وقوع سیل در سیدی مشهد - چهارشنبه  ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
نیشابور - خسارت شدید به مغازه های حاشیه منوچهری جنوبی بر اثر تگرگ و سیل - چهارشنبه  ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
   
🙏لطفا به اشتراک بگذارید